نصب کولر گازی

 

یخچال خنک نمی شود - یخچال و فریزر عیب یابی یخچال فریزر گرم است سرد است یخچال شما خنک نمی شود؟ یخچال گرم است اما یخچال فریزر خنک است یخچال خنک نمی شود و فریزر انجماد می کند. یخچال خنک نمی شود - چه چیزی را بررسی کنید و چگونه یخچال را تعمیر کنید که یخچال کار می کند اما یخچال فریزر نیست چراغ فریزر من کار نمی کند و خنک کننده یخچال فریزر ندارد و دارای لامپ است اما منفجر شدن یخچال فریزر هوای سرد خنک کننده یخچال های یخ ساز نیست.

 

اگر یخچال ما خنک نمی کند چه کنیم؟

یخچال و فریزر سینی که هنگام جابجایی در کنار هم قرار گرفته است به درستی خنک نمی شود چگونه یخچال فریزر را که در حال تولید یخچال فریزر نیست ، بلکه یخچال فریزر است یخچال من در خارج از سیستم گرمایش می کند اما واحد خنک کننده نیست. یخچال فریزر در حال کار است اما یخچال خنک نمی شود چه مشکلی می تواند باشد؟ یخچال من فریز می کند اما یخچال به اندازه کافی خنک نمی شود بلکه سرد است اما نه آنقدر سرد! یخچال فریزر سرد است اما یخچال و فریزر گرم است که چه چیزی را باید بررسی کرد؟ اگر یخچال خنک نمی شود ، این بدان معنی است که کمپرسور کار نمی کند. بخشی در قسمت پایین یخچال وجود دارد که به آن یخچال و فریزر سرد و یخچال فریزر گفته می شود؟ چگونه یخچال و فریزر نشتی ثابت شود فریزر من سرد است اما یخچال و فریزر گرم است | برای بررسی چه باید کرد؟ شماره گیری دما روی فریزر خود اگر مکعب های یخ در حال یخ زدن نیستند ، در نتیجه فریزر به اندازه کافی سرد نیست. چرخش زنگ اطمینان حاصل کنید که فن فریزر عملیاتی است. اگر نه ، فریزر سرد است اما یخچال و فریزر نیست. در اینجا یخچال و فریزر یخچال و فریزر سامسونگ خنک کننده نیست. کمپرسور شروع می شود اما خنک کننده نیست. نحوه متوقف کردن تراکم در یخچال فریزر شما به اندازه کافی سرد نمی شود. کویل ها را تمیز کرد. هر دو طرفدار در حال اجرا هستند. یخچال هرگز خاموش نمی شود و یخ زدایی زیادی در فریزر داشت. سرد می شود اما برای یخ زدن غذا کافی نیست. من فقط آن را خریدم Craigslist. یخچالهای فریزر یخچال فریزر زیر صفر کد نویسی در یخچال و فریزر Kenmore کد 8 نکته برای رفع یک یخچال یخچال و فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر یخچال فریزر را بر روی قسمت پشتی یخ زده است؟ یخچال های کنترل دمای یخچال و فریزر شماره گیری های کنترل دمای یخچال و فریزر چگونه می توان یخچال و فریزر که پر سر و صدا است؟ راهنمای رفع عیب یخچال و فریزر هیتاچی فریزر یخ زدایی را متوقف کرد ، اکنون یخچال خنک کننده را متوقف کرده است. فریزر کار می کند اما تبرید کار نمی کند. اگر سر و صدای من در پشت با هوور پاک می شود هوا در خنک کننده و یخچال فریزر خنک است اما آنچه باید باشد نیست. چگونه می توان یخچال های توخالی توخالی را بر روی یخچال فریزر تعمیر کرد آیا یخچال و فریزر درست کار می کند؟ رفع مکعب های مضر مضر یخ از یخ ساز کنسول آب سرد و گرم سرد باعث ایجاد صداهایی می شود که چگونه یخ ساز را در یخچال و فریزر خود برطرف کنید آیا فن تبخیر در فریزر کار می کند؟ آیا فن در یخچال عملیاتی است؟ هوا می وزد؟ یخچال خنک می شود از هوایی که اساساً از فریزر در آن جریان می یابد. اگر فن کار نمی کند ، هوای خنک وارد نمی شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که فن اواپراتور در فریزر کار می کند. لطفاً لطفاً به من بگویید که چکار کنم؟

 

حل مشکلات و تعمیرات یخچال و فریزر

یخچال و فریزر من از دیروز با مسئله روبرو شدم. فریزر کاملاً خوب است اما یخچال خنک نمی شود. کمپرسور همان چیزی است که باعث می شود یخچال شما خنک و فریزر شود. اگر فن تبخیر کننده شما در حال کار نباشد ، هوا نمی تواند از طریق تبخیر کننده جابجا شود ، اما این کمپرسور هنوز کار می کند. این بدان معناست که فریزر شما سرد است اما قسمت غذای تازه آن را نمی خورد. بنابراین مطمئن باشید که فن کارگر است. طرفداران همه در حال اجرا هستند ، اما کمپرسور در فریزر بالا در قسمت پایین یخچال فریزر نمی کند یخچال و فریزر در هنگام پخش آب یخچال / فریزر من خنک نمی شود! پنکه داخل کار می کند. هیچ صدا یا هر آنچه از کمپرسور می آید نیست! ! چه مشکلی می تواند باشد؟ بنابراین یخچال فریز نمی کند اما یخچال در حال تولید یخ روی دیوارهاست؟ لطفا تأیید کنید یخچال فریزر آمانا در قسمت پایین که هیچ محفظه خنک نمی شود. یک هوادار فقط به هوای سرد ادامه می دهد. هوای سرد از پشت یخچال بیرون می آید. از خواندن مطالب فوق به نظر می رسد که می تواند خازن باشد.

 

 

 

سلام ، به کمک شدید نیاز دارید! موتور و فن یخچال من کار می کند ، فریزر خنک است و قسمت یخچال نیز گرم است ، تازه اتفاق افتاد ، باید مقداری خنک کننده دریافت کنم؟ نحوه آزمایش کمپرسور بر روی یخچال خود یک خط تخلیه فریزر کار می کند اما به اندازه کافی سرد نیست ، یخچال فقط خنک است و فریزر به اندازه کافی سرد است تا یخ را یخ بزند اما چیزهای یخ زده شلوار نیست و منجمد نیستند. شما هرگز نگفتید که محفظه یخچال به طور عادی کار می کند. آیا هر دو یخچال و فریزر است یا فقط فریزر کار نمی کند؟ بنابراین فریزر اکنون کار می کند اما بخش یخچال نیست؟ این صفحه را بررسی کنید تا یخچال خود را که دارای کدهای خطا در صفحه نمایش یخچال و فریزر Hotpoint است چگونه یخچال و فریزر یخچال و فریزر DIY یخچال Kenmore # 10662724110 را تعمیر کنید. یخچال در حال بیرون آمدن هوای سرد است و فن در حال اجرا است ، اما یخچال فریزر نیست ، مواد غذایی در یخچال فریزر یخ زده می شوند ، حتی اگر هوای سرد در آن دمیده باشد. همچنین سیم پیچ های پشت یخچال برای لمس کردن گرم هستند ، می تواند یخ زدایی باشد

 

کولر سلولزی چیست؟

استخر تجهیز چیست؟