در چند سال گذشته سیستم برنامه ریزی به یکی از اصلی ترین محرکهای رویکرد کربن کم به آن تبدیل شده است
طراحی ساختمان و به ویژه ارتقاء تجدیدپذیر.
سیاست برنامه ریزی در انگلیس از طریق بیانیه های سیاست برنامه ریزی ملی (PPSs) و راهنماهای سیاست برنامه ریزی (PPGs) برقرار می شود. PPS 1 سیاست های برنامه ریزی کلی را ارائه می دهد که سپس به برنامه ریزی تبدیل می شوند
سیاست در سطح منطقه ای ، بیان شده از طریق استراتژی های فضایی منطقه ای ، و به نوبه خود به سیاست های محلی
سطح بیان شده از طریق اسناد توسعه محلی. در بند 3 PPS 1 آمده است که توسعه پایدار اصل اساسی برنامه ریزی است.
PPS 1 توسط طیف وسیعی از PPS های دیگر پشتیبانی می شود. بسیاری از این جنبه ها مربوط به طراحی پایدار است
و ساخت و ساز PPS بیشترین اهمیت را برای سیستمهای گرمایشی و سرمایشی در ساختمانها دارد
انرژی که بیان می کند استراتژی های مکانی منطقه ای و اسناد توسعه محلی باید حاوی سیاست هایی باشند
به منظور ایجاد و ترغیب ، توسعه منابع انرژی تجدیدپذیر به جای محدود کردن ، طراحی شده است. این
به نوبه خود ، سیاست هایی را در سطح منطقه ای و محلی تشویق کرده است که الزامات مربوط به یک مورد را تعیین کرده اند
نیازهای انرژی توسعه از طریق تجدید پذیر برآورده می شود. اولین چنین سیاستی توسط لندن مطرح شد
Borough of Merton که به طرح های غیر مسکونی بیش از 1000 متر مربع نیاز داشت تا حداقل 10 در هر ارائه دهد
درصد از انرژی مورد نیاز آنها از طریق تجدید پذیر.
سیاست های مشابه در حال حاضر در بسیاری از استراتژی های فضایی منطقه و هسته اصلی گنجانده شده است
استراتژی های اسناد توسعه محلی. در لندن تغییراتی در برنامه لندن (فضایی) ارائه کرد
استراتژی برای لندن) با هدف افزایش درصد سهم تجدید پذیر از 10 درصد به 20 درصد است
و شامل سیاست های جداگانه ای با هدف ترویج استفاده از CHP و گرما و قدرت خنک کننده ترکیبی است
(CCHP)
این سیاست ها به طور فزاینده ای نیاز به اظهارنامه انرژی به عنوان بخشی از برنامه برنامه ریزی دارند
برای نشان دادن چگونگی کاهش تقاضای انرژی ، نشان می دهد که منابع انرژی کم کربن چنین هستند
به عنوان CHP برای سایتهای مناسب در نظر گرفته شده است و روش پیشنهادی را برای تهیه
نسبت انرژی مورد نیاز از منابع تجدید پذیر
پیامدهای این خط مشی ها برای مهندسین خدمات ساختمان این است که اکنون ورودی های خیلی زودتری انجام شده است
برای پیش بینی تقاضای انرژی و ارزیابی فرصت های ترکیب CHP ، CCHP و
فن آوری های تجدید پذیر مانند گرمایش آب خورشیدی ، گرمایش و سرمایش منبع زمین ، دیگهای بخار زیست توده ، PV
و تولید باد
راهنمایی های بیشتر در مورد تأمین گرمایشی و سرمایشی از منابع تجدیدپذیر در فصل 14 ارائه شده است
تجدید پذیر و مشاوره در مورد کاربرد CHP و CCHP در فصل 15 آمده است. مشاوره در مورد مدلسازی اولیه ساختمان در فصل 6 ارائه شده است.
پیش نویس مکمل PPS 1 - برنامه ریزی و تغییرات آب و هوا
CLG اخیراً پیش نویس برنامه PPS1 را در مورد برنامه ریزی و تغییرات آب و هوایی به اجرا گذارد. 14 این هدف برای تقویت سیاست های موجود در زمینه کاهش و سازگاری با تغییرات آب و هوا است. یکی از اهداف سیاست گذاری
در پیش نویس مشخص شده است که مقامات محلی باید به دنبال بخش قابل توجهی از توسعه باشند
نیازهای انرژی از منابع تجدید پذیر و کم انرژی کربن برآورده می شوند. پیش نویس مکمل همچنین استفاده بیشتر از انرژی غیر متمرکز از منابع کم انرژی کربن و تجدید پذیر را ترغیب می کند.
مشوق های مالی
تغییر آب و هوا لوی
تغییرات آب و هوایی لوی در تاریخ 1 آوریل 2001 وارد عمل شد و در مورد انرژی مورد استفاده در غیر خانگی نیز کاربرد دارد
بخش (صنعت ، تجارت و بخش دولتی). هدف مالیات بر تشویق این بخش ها برای بهبود است

راندمان انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای. این عوارض توسط HM Re درآمد و
آداب و رسوم و اطلاعات بیشتر را می توان از وب سایت آن http://www.hmrc.gov.uk/ بدست آورد.
انرژی حاصل از سیستم های CHP که استانداردهای کیفیت خاصی را رعایت می کنند ، از آب و هوا معاف هستند
تغییر لوی.
کمک هزینه های پیشرفته
کمک هزینه های پیشرفته (ECA) 15 فقط یک نمونه از استفاده دولت از مشوق های مالی برای
رسیدن به اهداف زیست محیطی کمک هزینه سرمایه مکانیسمی است که به موجب آن مشاغل می توانند از میزان آن استفاده کنند
بدهی مالیاتی به ارزش برخی از خریدها و سرمایه گذاریهای خاص. کمک هزینه های کارخانه و ماشین آلات معمولاً 25 درصد در سال و براساس تعادل کاهش می یابد. با این حال ، با ECA ، مشاغل می توانند 100 مورد را حذف کنند
درصدی از هزینه تجهیزات واجد شرایط در مقابل سود مشمول مالیات آنها در سال اول سرمایه گذاری.
فن آوری های با کارآیی کم / کربن پایین و کارآمد با آب در حال حاضر واجد شرایط برای ECA می باشند
به "لیست های فناوری" تأیید شده توسط DEFRA و HM درآمد و گمرک تأیید شده اضافه شده است.
لیست فناوری انرژی 16 شامل محصولات مرتبط با:
recovery بازیابی انرژی هوا به هوا
monitoring نظارت و هدف گیری خودکار
● دیگهای بخار
CHP
exchange مبدلهای حرارتی فشرده
air تجهیزات هوای فشرده
zone کنترل منطقه HVAC
pump پمپ های گرمایشی برای گرمایش فضا
● روشنایی
موتور
insulation عایق لوله ای
equipment تجهیزات تبرید
systems سیستم های حرارتی خورشیدی
scre صفحه نمایش حرارتی
air هوای گرم و بخاری تابشی
speed درایوهای با سرعت متغیر
فناوری هایی که در حال حاضر در لیست فناوری آب 17 ظاهر می شوند به شرح زیر است:
● کنتور آب
control کنترل کننده های جریان
equipment تجهیزات تشخیص نشت
to توالت فرنگی کم
t شیپور خاموشی های کارآمد
مهندسان می توانند از لیست های فناوری انرژی و آب به عنوان لیست کالاهایی استفاده کنند که در حال حاضر الزامات عملکردی مشخص در رابطه با انرژی (و انتشار کربن مرتبط) و استفاده از آب و کارآیی را برآورده می کنند. یکی از پیامدهای CSR این است که آن دسته از شرکتهایی که رویکردی پیشگیرانه در مدیریت شرکت خود دارند ممکن است به طور فزاینده به دنبال اشغال محلهایی باشند که برای کاهش انتشار کربن و به منظور کاهش انتشار کربن طراحی شده اند.
تأثیرات دیگر بر محیط زیست.

مسئولیت اجتماعی شرکت
دولت انگلستان مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) را می بیند - که گاهی اوقات تحت عنوان "دولت" خوانده می شود
مسئولیت شرکت - به عنوان سهم تجارت در توسعه پایدار ، یعنی چگونه یک تجارت
تأثیرات اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی خود را در نحوه عملکرد خود در نظر می گیرد
مربوط به تمام شرکت ها ، بزرگ و کوچک است.
تحقیقات نشان می دهد که مزایای CSR برای تجارت شامل شهرت پیشرفته ، جذب سرمایه گذاری ، و
وفاداری مشتری. از طریق پرداختن به اقدامات شرکت می توان از طریق طیف وسیعی از اقدامات ، مورد بررسی قرار گرفت
تأثیرات مستقیم محیطی - مانند مصرف انرژی / انتشار کربن و مصرف آب - و توسعه کارکنان بیشتر
از طریق درگیری با جوامع محلی و سازمانهای خیریه.