البته به فهرست مواد شما نیز نیاز خواهید داشت. در کوچک
امکاناتی که فقط می توانند صورتحساب مواد موجود در آن باشند
نقشه ها وقتی بیش از ده تا بیست داشته باشید
نقشه هایی که برای گیاه شروع می شود دست و پا گیر است.
لیست مواد آماده شده ، دوباره می توانید از رایانه استفاده کنید ،
می تواند از تعدادی صفحه در یک صحافی سه حلقه تشکیل شده باشد.


(اولویت من) با صفحات برای هر لایحه ترسیم از
مواد (می تواند یک نسخه از نقشه اصلی باشد) و
شاخصی که به من کمک می کند موارد مهمتری را پیدا کنم.
مزیت این است که شما می توانید اطلاعات را در دفترچه تغییر دهید تا جایگزینی ها را منعکس کنند و نداشته باشند
برای تغییر نقشه های اصلی. هنگام تعویض دریچه
می توانید لیست مواد را ویرایش کنید تا سازنده آن را درج کنید
و شماره شکل دریچه ای که وارد می کنید. شکل
شماره روی نقشه ممکن است دریچه ای را که خیر مشخص کند
دیگر در دسترس است یا تولید کننده اصلی می تواند باشد
خارج از کار
تمام این اسناد باید در ابتدا تهیه شود
توسط مهندس و پیمانکاری که دیگ شما را ساخته است
گیاه. اگر چیزی نباشید ، آنها چیزی هستند که شما باید داشته باشید
و اگر این کار را نکنید ، باید زمان خلق کنید.
پس از داشتن آنها ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که آنها را نگه دارید
تاریخچه فعلی را اضافه کنید و اضافه کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده است
بحث در مورد اسنادی که باید توسط
اپراتورها
روشهای عملیاتی استاندارد
این بسیار تاسف آور است که بسیاری از کارخانه های دیگ بخار گم شده اند
دانش و تجربه ارزشمندی که ایجاد شده است
در طی سالهای فعالیت گیاه من همیشه هستم
شگفت زده که مردم نگرشی دارند که در آن ابراز می شود
عباراتی مانند "اگر چارلی همیشه این گیاه را بازنشسته کند ، در یک
مشکلات زیادی. " مشکل فقط بازنشستگی چارلی نیست ، اگر فردا بمیرد گیاه دچار دردسر بزرگی می شود!
پیامی که با آن نظرات منتقل می شود این است که چارلی چیزهای زیادی در مورد کارخانه دیگ بخار می داند
و او تنها کسی است که آن را می شناسد. ممکن است خیلی فکر کنید
از چارلی ، شما ممکن است به طور مرتب به او کمک کنید
اساس ، اما حقیقت این است که چارلی SOB خودخواه است
قصد دارد هنگام عزیمت دانش خود را با خودش ببرد
گیاه و آنچه را که اتفاق می افتد لعنتی نمی کند
به آن یا هر کس دیگری که پس از ترک آنجا کار کند.
شاید همه فکر کنند او همین حالا عالی است اما
وقتی او رفت و کلمات مختلفی استفاده می شود که چارلی همیشه انجام داده است. چارلی
ممکن است کاری را انجام دهد زیرا او به یاد می آورد
چگونه کسی (شاید خودش) با انجام این کار دیگر صدمه دیده است
مسیر. اگر او گیاه را ترک کند و آن دانش را بگیرد
با او بسیار محتمل است که تجهیزات آسیب دیده ، کارخانه تعطیل شود ، کسی می شود
کسی صدمه نمی زند ، یا خدای ناکرده ، کسی می میرد
می داند چه چارلی می دانست. من چارلی را نمی خواهم
گیاهان دیگ بخار من و من دائماً هشدار می دهم روسا
در مورد نوع او چارلی نباشید ، به اسناد خود کمک کنید
SOP ها را انجام داده و آنها را به روز نگه دارید.

روشهای استاندارد عملکردی (SOP) شناخته شده است ،
دنبال کرده و نادیده گرفته شده است ، تغییر یافته و به روز شده اما
بندرت نوشته شده است. این فقدان SOP های کتبی است
شکلی که چارلی و پسران مهربانی او را در من ایجاد می کنند
کتاب ، و در کتب افرادی که بعدا از آن رنج می برند
عدم دانش چارلی چارلی
SOPs ، مشکل این است که همه آنها در ذهن او هستند. این
وقتی چارلی هست ، به کسی لعنت نکند
رفته.
تا آنجا که من نگران هستم که خیلی از اپراتورها به این بدهکار هستند
همکاران و جانشینان خود برای حفظ مجموعه ای کتبی از آنها
SOP ها ، آنها را به روز نگه دارید ، و مطمئن باشید که هستند
به اندازه کافی کامل است که به درستی دنبال شود وقتی بد است
تجربه نشان می دهد که شما آن را به روش اشتباهی انجام داده اید
باید تغییری در SOP ایجاد شود ، بنابراین هیچ کس دیگری مجبور نیست
آن تجربه بد را داشته باشید من همیشه یک پاورقی پیشنهاد می کنم
در SOP اضافه شده است که می خواند چیزی مانند "برای جلوگیری از
عدم موفقیت در تاریخ (تاریخ) "بنابراین اپراتورهای جدید و آینده قادر خواهند بود تاریخ آن واقعه را جستجو کنند
ورود به سیستم باید SOP را زیر سوال ببرد. مستند سازی
عملیاتی که به خوبی کار می کند یکی از راه های اطمینان از این کار است
تجربه به طور معمول لذت بخش است و شما (و هر کس دیگری) از موارد ناخوشایند جلوگیری می کنید.
اگر این یک مسئله ساده بود برای نوشتن مراحل برای
برای هر عملیات در یک کارخانه دیگ بخار دنبال کنید و آنها همیشه کار می کردند پس از این کتاب لازم نخواهد بود. جهنم،
لازم نیست اپراتورها نه دو گیاه ، نه دو
دیگهای بخار ، دقیقاً یکسان و تنها راه شما کار می کنند
نحوه برخورد با این واریانس ها را با تجربه مشخص کنید. دستورالعمل های سازنده برای بهره برداری از
تجهیزات تقریباً همیشه کافی نیستند زیرا
نمی توانند (و حتی آنها سعی نمی کنند) موقعیت های منحصر به فرد اطراف تجهیزات خود را هنگام نصب پیش بینی کنند
در گیاه خود انتظار نداشته باشید که فصل های بعدی باشند
کامل یا من فعالیت کلی را لیست می کنم و شناسایی می کنم
برخی از چیزهایی که شما باید برای انجام فعالیت بدانید
عاقلانه اما نمی دانم گیاه شما چیست و من
نمی توانید رویه های خود را نیز بنویسید. شما و همکار خود
عملگرها (در صورت وجود) تنها مواردی هستند که می توانند a تولید کنند
سند کیفیت SOP برای گیاه خود.