عایق پتو یا خفاش


عایق پتو یا نبرد معمولاً از پشم سنگ یا فایبرگلاس روتختی یا پتو پشم سنگی استاندارد دارای مقدار R می باشد ضخامت 3.2 در هر اینچ؛ روتختی یا روتختی فایبرگلاس ، مقدار R 3.1 در حال حاضر برخی از تولید کنندگان ای چگالی متوسط ​​و بالا هستند پتو و batts با مقادیر R بالاتر ، از R-11 به عنوان بسته به ضخامت ، R-38 بسیار بالا است. توجه داشته باشید اصطلاح پشم معدنی ، که غالباً در اشاره به آن استفاده می شود پتو و batts ، به سه مورد زیر اشاره می کند که اساساً مشابه هستند انواع عایق: (1) فایبرگلاس یا پشم شیشه ، تولید شده از شیشه بازیافتی. (2) پشم سنگ ، تولید شده از بازالت؛ و (3) پشم سرباره ، ساخته شده از سرباره آسیاب های فلزی. عایق پتو (شکل 3-7) به صورت مداوم تولید می شود نوار قابل انعطاف و به طور کلی در رول یا بسته قابل استفاده است از ضخامت 1 تا 3 به عرض می رسد. عرض ها معمولاً 15 در ، اما پتوها یا batts های پهن تر با عرض تا 33 در می توان بدست آورد به سفارش ویژه طول عایق پتو بین 36 تا 48 فوت است. batts (شکل 3-8) در واقع نمونه های کوچکتر عایق پتو هستند ، از ضخامت های 1 تا 6 در و در 4- و در دسترس است طول 8 فوت. پتو و batts ها معمولاً با بخار تولید می شوند کاغذ مهر و موم متصل به یک صورت ، پوشش کل سطح و 11⁄2 در خارج از پتو یا نبرد گسترش می یابد. این دورهای 11 ⁄ 2 در ، به طور مرتب در برابر پوشش غشایی در تولید چین خورده اند معلوم شد و به ستونها ، قایقها یا تیرچه های داخل قلاب وصل شده یا به آنها وصل شد کاربرد. پشتیبان مقاله به جلوگیری از عبور از آن کمک می کند بخار می شود و در برابر نفوذ رطوبت از آب اضافی داخل مقاومت می کند
گچ تازه یا منابع دیگر.

 

عایق شل شده


عایق پر کردن شل (شکل 3-9) به صورت دانه ای ، فیبری یا به صورت پودر شده و به صورت عمده ، بصورت عمده به صورت عمده در کیسه ها فروخته می شود (جدول 3-4). این است معمولاً از ورمیکولیت ، پرلیت ، فیبر  یشه ، سلولز تولید می شود ، یا پشم سنگ. از آنجا که عایق پر کردن سست نصب آن بسیار آسان است ، اغلب برای عایق کاری حفره های بین تیرچه ها در ناتمام استفاده می شود اتاق زیر شیروانی.

 

عایق دمیده


عایق دمیده شده (شکل 3-10) عایق پر کننده ای است مواد ، به طور معمول فایبرگلاس ، پشم سنگ یا سلولز (نگاه کنید به عایق پر از شل). عایق مواد در زیر دمیده می شوند فشار پنوماتیک به فضای بین تیرچه ها و شاخک های دیواری در آن ساختار موجود نگهدارنده بخار آب ابتدا اعمال می شود و وجود دارد به شکل رنگ مقاوم در برابر رطوبت و اسپری موجود است. دمیده عایق معمولاً برای عایق کاری دیوارهای داخلی بخصوص استفاده می شود در ساختارهای موجود عایق دمیده شده نیز می تواند در جدید مورد استفاده قرار گیرد ساخت و ساز ، اما حفره های دیوار ابتدا باید با موقتی پوشانده شوند ورق مهار برای نگه داشتن عایق در محل. عایق سپس در حفره های دیواری منفجر می شود و گل میخ ها با آن پوشانده می شوند مواد تکمیل مناسب.

 

عایق کف


عایق کف در داخل موجود است سیستم های اسپری در محل و همچنین تخته های سفت و سخت محل اسپری فوم ها عایق بسیار بالایی دارند مقادیر R مثلاً اسپری کنید فوم پلی اورتان دارای Rvalue است دامنه بین R-5.6 تا R-6.3 در هر اینچ ضخامت. تجهیزات اسپری نیاز به مهارت دارد کارگران برای کار مشترک کفهای محلول پاششی شامل فوم پلی اورتان ، فوم اوره فرمالدئید (UF) و فنولیک کف این عایقهای کف تقریباً بلافاصله گسترش و تنظیم می شوند پس از درخواست آنها آنها سرانجام کوچک خواهند شد و در آنجا مستقر می شوند حفره های دیواره ، اما کوچک شدن آنها نباید بیشتر از 5 باشد اگر به درستی اعمال شوند. احتیاط عایق کف قابل اشتعال است و به پوشش ضد حریق احتیاج دارد در صورت نصب بر روی داخلی یک سازه.

 

ساخت و ساز ساختمان و موقعیت مکانی


یک ساختمان جدید (به ویژه یک محل اقامت) باید در این مکان واقع شود ویندوزهای بزرگ در اتاقهای اصلی رو به جنوب جهت دریافت آن قرار دارند.حداکثر نور خورشید در ماه های زمستان (شکل 3-11). در صورت امکان،
ساختمان باید در مکانی ساخته شود که برخی از آنها را ارائه می دهد حفاظت طبیعی از بادهای غالب زمستان. محکم ، خوش سلیقه ساخت و ساز باید در طراحی گنجانیده شود ساختمان از ابتدا گرچه هزینه های اولیه خواهد بود تا حدودی بالاتر ، آنها به طور موثر با کاهش در جبران می شوند هزینه های گرمایش و سرمایش اگر یک سیستم گرمایش یا سرمایش جدید برای یک ساختمان قدیمی تر برنامه ریزی شده است عایق موجود باید بررسی شود و در صورت لزوم، قبل از نصب سیستم جدید تعمیر یا تعویض شود.

برای آشنا شدن با طرز نحوه کارکرد استخر تجهیز کلیک کنید.